Water for Elephants előzetes

Címkék: trailer

2011.01.11. 14:00

A Sara Gruen könyvéből készült, azonos című film előzetese számomra nagyon meggyőző. Szeretem a tragikusan szép történeteket, az egyszerű, emberi drámákat és érzéseket. Nekem ez a film is ilyennek tűnik, persze aztán érhetnek csalódások is.
Francis Lawrence (Constantine - A démonvadász, Legenda vagyok...) egy tőle kevésbé megszokott műfajjal próbálkozva kívánja felkelteni a néző érdeklődését. Megragadott hát egy sikeres regényt, maga mellé állította Robert Pattinsont és Reese Witherspoont és uccu neki, előállt a Vizet az elefánttal. A magam részéről, engem könnyű megvenni egy jó előzetessel, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Jacob Jankowsky (Rbert Pattinson) visszaemlékezéseiből kapunk látleletet, aki szülei halála után, otthagyva az állatorvosi pályafutását, egy vándorcirkuszhoz szegődik. Ott ismerkedik meg a gyönyörű Marlena Rosenbluthal (Reese Witherspoon), akibe halálosan szerelmes lesz.
Na de elég a szavakból, jöjjön inkább az magyar feliratos előzetes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://molnaremese.blog.hu/api/trackback/id/tr282576570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása