True Blood Season 3 trailer

Címkék: trailer

2010.05.18. 23:57

Nem tudom, ki hogy van vele, de én azért még szeretem a True Blood-ot. Az első évad naivsága és a második bugyutasága ellenére, én még fun vagyok! Nem tudom ugyanis levetkőzni a sorozatok iránti szeretetemet, így ha valamit elkezdek, azt szeretem befejezni. A vámpírok ellen sincsen kifogásom, pláne, hogy mostanában nagyon is felkapottak lettek (mind az irodalomban/ponyvában, mind a filmművészetben). A True Blood legalább nem fél véres lenni, és akkor ráadásként még ott van nekem az ellenállhatatlan, svéd Alexander Skarsgård (alias Eric Northman), akit ismerhetünk onnan is, hogy Lady Gaga megmérgezte Paparazzi című videoklipjében.  A sorozat filmzenéje is nagyon közel áll a szívemhez, a főcímdala (Jace Everett - Bad Things) nem kevésbé. Vannak természetesen hibái az HBO produkciónak, de azt azért lássuk be, hibátlan alkotást nem lehet létrehozni (vagy legalábbis borzalmasan nehéz)! Az új évadban remélhetőleg sikerül a történetnek végre ledobnia magáról az ókori vallásokig visszanyúló, minden eredetiséget nélkülöző kliséket. A karakterek adottak, már csak ki kell használni azok rejtett erejét.
Június 13-án jön a harmadik évad, íme egy kis ízelítő azoknak, akik legalább annyira kitartóak, mint én.

Úgy tűnik új szereplőkkel is bővül a sorozat (többek között a Prison Break-ből is ismert LJ-el), valamint feltűnik az ősi ellenség, a vérfarkas is, ami még izgalmasabbá teszi a várakozást. Hamarosan izgulhatunk mindenkiért!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://molnaremese.blog.hu/api/trackback/id/tr682014368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása