Rio - Madárlátta animáció

Címkék: trailer

2010.05.26. 16:05

Itt egy újabb animációs kis mese a Jégkorszak alkotóitól, és be kell vallanom, hogy az Így neveld a sárkányodat után, magam is kedvet kaptam az animációs filmekhez. Sőt, vettem a bátorságot és, mint szakzáródolgozati témát kiválasztottam. Nyilvánvalóan nem ennyire egyszerű megfogalmazásban, de azért be kell látnunk, hogy az animációé a jövő! Így, nem árt ha az ember kicsit utánanéz, beleszagol a dologba. Én az animációs iskola három különböző osztályát szemeltem ki, amibe természetesen beletartozik az amerikai stúdió is (esetemben a Pixar). Itt, most megint nem egy Pixar produkcióról beszélünk, de én már nem félek! Ahogy az Esőembertől megtanultam ("A gatya, az gatya!"), a mese az mese! :D Igen ám, és itt jön a filmművészet a képbe! Tehát a mesék filmvászonra történő adaptációi, nem mások, mint a rendező vizionmálásai. Amikor olvasunk egy történetet, azt magunk elé képzeljük. Hiába van leírva, mindenkinek más kép él a fejében. Ezt a képet kapjuk meg kerek perec egy-egy film nézése közben! Az animáció lényege pedig pontosan az élettelen felélesztése, azoknak a dolgoknak a megszólaltatása, amik normális esetben nemhogy beszélni, de mozogni sem tudnak.
Nem beszélek már többet az animációról, mert azt hiszem elmenne vele az egész nap, inkább gyorsan beteszem a Rio angol nyelvű előzetesét, ami egy, ketrecből szabadult, repülni félő, kék papagájról szól. Szerintem az ötlet megint zseniális!

Íme az előzetes!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://molnaremese.blog.hu/api/trackback/id/tr822033203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása