The fighter előzetes

Címkék: trailer

2011.01.18. 15:30

Vannak filmek, amiket csak azért (és akkor) szoktam megnézni, mert jelölve voltak/lesznek valami nagyobb díjátadón. Ez nem egy olyan film! Szerintem mindenképpen megnéznem, mert 1: szeretem a sportról szóló (akármilyen sportról legyen is szó - lehet a kézilabdás múltam miatt) filmeket, 2: mert megint olyan színészek játszanak benne, akik megérdemlik a figyelmet.
David Owen Russel rendező nevével még nem sűrűn találkozhattunk, én csak és kizárólag az 1999-es Sivatagi cápák című film nyomán emlékeztem rá. Már ott is Mark Wahlberg-el dolgozott együtt, de most talán nem csak a történetválasztása szerencsésebb, de a színészi is. Christian Bale-ről már rég tudjuk, hogy egy nem mindennapi színész (Amerikai pszicho, A gépész, A tökéletes trükk, I'm not there-Bob Dylan életei stb.). Amy Adams már bizonyított (Tiszta napfény, Kétely, Julie és Julia), hogy nem csak egy üresfejű,vígjáték csaj. Melissa Leo (21 Gramm, Veronika meg akar halni, A befagyott folyó) viszont talán élete szerepét kapta meg.
A történet arra született, hogy díjnyertes alkotássá cseperedjék, természetesen csak jó kezek biztonságában. Nem meglepő, hogy egy ennyire emberi, ennyire 'hollywoodi' film képes több kategóriában is helyt állni, akár a Golden Globe-on is. Többet majd csak a film megnézése után, egyenlőre ígéretes.

Íme hát a magyar feliratos előzetes!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://molnaremese.blog.hu/api/trackback/id/tr12593095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása